måndag 26 juli 2010

Mys kväll!

Här om dagen var vi och stor handla, jag såg ostbricka och kex och sa till min kära make ska vi köpa det. Vi gjorde det, ikväll när barnen hade gått och lagt sig tog vi fram ost och kex och vin som vi fick av ett par bekanta förra året, tror ni att det var gott, jag det kan ni lita på. Jag har bara längtat i 1 år efter de ostar, jag fick en liten tjej för 4 månader sedan. Ostbricka är förbjuden under graviditeten. Synd att jag inte hade kamera för att dokumentera detta. Det blir flera tillfällen vi har ju semester f o m imorgon, det är skönt. Fast jag har varit ledig i 4 månader men inte med hela familjen hela dagar. Det ska blir kul. Det tråkiga är det dåliga vädret men vad ska man säga det är så det är.
Natti natti ska krypa till kojs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar