söndag 22 augusti 2010

Kräftskiva

Tack alla som kom på kräftskivan, vi hade riktigt roligt igår.
För er som inte var med och läser detta inlägg ska jag berätta, jag fixade allt till skivan igår som jag brukar sen gav jag mig på att fixa snapsvishäften men till min förvåning stämde de inte med varandra. Jag kan lova er att det blev faktiskt livat, på visa häften fanns det visa snapsvisor och andra inte, men jag tyckte att vi hade rätt kul iaf. Vi åt kräftor, västerbottenospaj, kycklingpaj, Leilas baguetter som finns i( Leilas nya bok " One more slice"), som jag fick i födelsedagspresent, jättegoda chokladkladdkakor som C gjorde, kaffe. Vi hade jättetrevligt. (Jag vill också säga att nu kan jag fortsätta med lilla T´s överkast jag fick garn till den i födelsedagspresent) av min andra väninna som också börjar på C, tack snälla allihop för en trevlig kräftskiva!
Kram från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar