lördag 4 september 2010

Hej på er allihop!

Igår blev vi bjudna på middag hemma hos våra kompisar A och P. Vi fick jätte god mat sen drack vi kaffe och åt Pecanpaj, som jag hade bakat innan vi åkte. Den var faktiskt gott och super lätt att göra. Tyvärr glömde jag att ta kort på den men jag ska göra den flera gånger. Sen lekte alla barn och när de var trötta fick de lov att lägga sig och vi vuxna satt och lyssna på gamla låtar som gick på VH1 kanal. Det tyckte jag var trevligt men när de visade årtal på låtarna så fick jag ålderspanik alla låtar var ju från 80-talet när jag var typ 4-9 år gammal.
Då börjar jag tänka vart tog den tiden vägen. Men vi alla blir väl gamla och några tänker ofta på det och andra som jag kommer på när man får syn på årtal på någonting. Jag lider inte av det här. kram från mig till er alla och tack A och P för trevlig middag hos er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar