söndag 31 oktober 2010

Halloween!

Det är rätt kul med denna nya tradition. Igår hade vi småmänniskor utklädda till häxor, Darth Vader, spindelkvinnan, mm. Det tyckte jag var kul barnen var nöjda med allt jag gjorde cup cakes med frosting i olika färger. Mina välkända kycklingnuggets (hemmagjorda) med hemmagjorda pommes jättegott. Nu när detta är över är det dags för att börja planera inför glöggfesten i december. Jag vet att det är länge tills dess men tiden flyger förbi fort som attans. Kram så länge, jag ska sätta mig och försöka sticka lite till på mina beställda strumpor. Jag hade hunnit långt i dessa strumpor igår, men i morse när jag tittade på de så kändes de inte rätt för fem öre så jag repade upp de och började på nytt jag tycker inte om när det blir fel men jag tycker inte heller om att ge eller sälja något som inte stor rätt till.

1 kommentar:

  1. Ja, visst är det kul med fest och kalas, oavsett anledning :D

    Kul att du är med i min utlottning!

    Tack snälla för den fina vinsten i din tävling, jag har garnet på bästa plats i garnhyllan och lovar att visa på bloggen när jag virkat av dem!!

    Kram

    SvaraRadera