fredag 12 november 2010

Nytt projekt!

Just nu är jag helt inne på välgörenhet det hänger väldigt mycket på att det är snart jul och jag tycker att alla är värda ett fint jul sen om jag själv får det det spelar inte mig någon roll huvudsaken är att alla i min omgivning är glada mest mina kära barn, vill att de är nöjda och glada. Men jag kan inte klaga jag har inte haft någon tråkig jul hittills. Igår när jag var på maxi och handla så var hela affären pyntat med jul saker, jag älskar jul alla dessa julklappar som ska handlas, maten ska lagas, bröd till doppet ska bakas, lusssekatter ska bakas, pepparkakor ska bakas med barnen, Imorse när vi satt ox´ch åt frukost så frågade mellan A "mamma när ska vi baka lussebullar jag är så sugen!" visst blir man sugen, men jag svarade "om 3 helger kan vi göra det det är 1 advent den 28 november do ska vi börja pynta hemma i lugn och ro. lucia helgen klär vi granen som är kvar till 6 januari det är så mysig. Det blir lilla T första jul, förra jul låg hon i magen. Jag har redan skrivit lite saker som jag tänker att stora tjejerna skulle vilja ha i julklapp. Mycket pysselsaker för att så kanske de låter blir mina saker som tejp saxar klistermärken pennor och sånt. Kram så länge! jag ska gå och lägga lila T i sängen hon är trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar