söndag 21 november 2010

Söndag igen!

Om en vecka så är det 1:a advent jag längtar till nästa söndag när man ska sätta upp advenljustaken i fönster. Idag har jag som planer att julhandla lite grann för att jag tycker att det är inte så kul att stå dr 2 dagar förre jul och har allt att handla då. Jag har köpte peux an peux julklappar till barnen men sen är det farmor gammelfarmor farfar kusinen, ect som ska ha presenter. Jag blev klar med mössa till världens finaste pojke. Han blev väldigt nöjd med mössa jag har tagit kort på mössa så ni får snart se, föräldrar blev också glada fraför allt pappa som nu kan se skillnaden när han ska hämta E på skolan för som alla vet och haft samma problem alla pojkar har ungefärs samma färger på jacka och mössa som alla andra. Det är därför jag stickar alltid grannfärger på mina barn mössor så man se de när de befinner sig i mängden.Jag är också snart klar med 2:a yemen väst jag tycker det är så roligt att sticka den och det går så fort att se resultanten så jag är i yemenväst feber. Ha en fin Söndag! Kram Maria.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar