fredag 31 december 2010

Nyårsafton!

Nu väntar vi in det nya året. Hoppas att det blir bättre än denna året som vi snart lämnar bakom oss. Just i vårt familj har det varit alldeles för mycket tråkiga saker och några roliga. Det roliga och underbara var att vi har fått en ny familjemedlem i mars . Nu är hon 9 månader vår lilla T. Det tråkiga vill jag inte komma ihåg. Men vi ska bara blicka framåt inte bakåt så vi ska fira nyårs afton med en av våra kompisar som vi har gjort i 13 år det har blivit en tradition vi turas om att fira hos varandra det tycker jag är jättekul, i år kommer jag också in i min lila svart som Tina på tv4 sa här om dagen. Förra året var jag enorm, då låg lilla T i magen. så det ska bli kul att kunna dricka skumpa på nyårsafton. Maken är och handla fyrverkeriet, och lilla T sover middag, de andra håller på att jäklas med varandra i soffan. Nu ska jag fixa sista sakerna sen ska vi åka. Gott nytt år önskar jag till er alla där ute!!!!!!!!!!!!

2 kommentarer: