onsdag 15 december 2010

Vilken dag!

Ni vet ibland är man så trött på allt runt omkring en, så man vet inte var man ska ta vägen. Jag har en sådan dag idag önskade att jag inte hade så mycket att ta hand om just idag. Känner mig lite deppad men det kommer och går. Antaligen är att julen kommer snart och jag har inte gjort någonting. Har inte tid och ork att pynta. Är jämnt trött och har massor att stå i jämnt. Men det hör väl till 3 barns mammas liv. Det blir snart bra tror jag. Kram så länge!

4 kommentarer:

  1. pm det får deg att må bättre så har inte jag heller gjort så mycke...tomtarna ligger fortfarande i sina kartonger,köttfärsen ligger orullat i affären och där är nog skinkan oxå...fast godiset är klart (tack vare ungarna) och vet du va: julen kommer ändå utan att vi skal behöva stressa ihjäl oss...kram

    SvaraRadera
  2. Kramar! Det BLIR jul ändå och ta det lugnt, ställ inte så höga krav! Du är bäst ändå och säg till om jag kan hjälpa dig med något till på lördag! Kraaaam!!!

    SvaraRadera
  3. tack min kära VÄN Cath jag är så gad att ha dig som min vän jag tror att jag kommer att be dig att baka din bästa kladdkaka. kram och vi ses på lördag det ska blir jätte kul.

    SvaraRadera
  4. hej mary ann det är bra att veta att det är inte bara jag som inte har gjort så mycket kram på dig också

    SvaraRadera