onsdag 19 januari 2011

Åh vad jag är nöjd!

Idag var jag och små tjejerna på öppnaförskolan mellan A tyckte att det var kul;själv var jag dödstrött så jag tyckte att det var ju bara irriterande moment, men huvudsaken är att barnen var nöjda, mellan A blev super inspirerad att måla på öppnaförskolan så hon fortsatt hemma också det är kul tycker jag. Nu ska ni får veta varför jag är nöjd, jag har städat bort jul sista saker, städa bort vår cirkelsåg, en låda med böcker, dammsugit nästan hela övervåningen, men dammsugare påsen blev full. Så jag måste ta mig till Stockholm och handla speciella dammsugare påsar. Det blir jag glad att kunna ha en anledning att åka till storstan. Imorgon blir det öppnaförskolan fast på ett annat stället. Jag hoppas att jag tycker det är roligare imorgon än idag. jag har tänkte lägga mig snart så ni får sova så gott när ni går och lägger er. Natti natti!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar