onsdag 12 januari 2011

God dag!

Igår blev det ändrad planer när öppna förskolan var stängt. Det var nästan bra att det var så, vi tog en sväng till mitt jobb, alla mina kollegor blev glada att se oss, för er som inte vet så jobbar jag i skolan, det tycker jag är kul, barnen var jätteglada att se mig och jag att se de. Det är det som är så kul med barn är att de är så gulliga mot en. Ju tillbaka till varför det var så bra att förskolan var stäng,t för efter vi hade varit på mitt jobb så drog vi till centrum och fikade och gick till biblioteket, vilken tur att vi gick in, för när jag kom ut från bibblan så hade jag ett kg tung vagn. Det var som lördags godis till barn i stickning bokhyllan. Tyvärr har jag inte haft tid att titta i alla böcker som jag lånade, men det gör inget för jag har en hel månad på mig att titta i de. Jag blir mer och mer sugen på att handla garn men nu har jag lovat mig själv att inte handla något garn, inte innan syfestival som är nångång i vår. Och som ni vet själva går inte någon nöd på oss stickerskor, för jag som alla andrar har massor med restgarner och visa garn nystan som inte är öppnad än. Eller hur?

1 kommentar:

  1. Jag läser din blogg varje dag och tycker att det är kul att höra om dig och dina barn

    SvaraRadera