fredag 14 januari 2011

God morgon!

Äntligen fredag det är mys dagen. Det har slutat snöa där ute lila T sover midddag hon är jättetrött nuförtiden, jag vet inte om det är vädret eller tänder på gång men hon lever på gröt och välling. Ikväll ska det blir mys kväll, det blir tacos till middag och popcorn,chips, majskrokar och ostbollar det tycker stora L om. Själv tycker jag att det luktar fotsvet men barnen tycker om så det är så.
Nu ska jag gå och ta ut ost och köttfärs ur frysen, ost lyckas jag alltid glömma att ta fram i tid så idag tänkte ändra på det. Kram och hörs sen!

1 kommentar:

  1. Härligt med fredagsmys :) Blir nog tacos hos oss också ikväll!

    (Ifall du inte såg att jag svarade på min blogg så har jag köpt korgarna på Indiska, för tre år sen men jag tror att de fortfarande finns kvar i olika färger!)

    SvaraRadera