måndag 31 januari 2011

Måndag igen!

Jag kan inte förstå att veckorna bara svischar förbi hela tiden. Men samtidigt som det känns jobbigt att tiden går fort så känns det kul att se hur mellan A och lilla T växer. Mellan A blir 5 år i slutet av februari. Lilla T blir 1 år i slutet på mars så tiden går jättefort som sagt. Men kul iaf. nu är jag klart med 1 gula korvmudd till mellan A. Jag kollade bland mina stickade saker till barnen och hittade ett par benvärmare som jag stickade till stor L för många års sen och de ser ut precis som korvmuddar fast jag kom på den mönster då, jag hade inte sett något liknande innan sen när jag började blogga upptäckte jag korvmuddar. det är kul att två personer någonstans i världen eller i Sverige har kommit på samma idéer, det tycker jag är spännande. Kram på er allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar