tisdag 18 januari 2011

Tisdag morgon!

Åh vad jag hatar att försova mig på morgonen. Nu ska jag berätta för er mina nya alster som jag har avslutat i helgen gjorde jag klar en rubiks cube med blandade färger, virkade 2 mössor en herr mössa och en dam mössa, väldigt fina om jag får säga så, nu stickar jag på ett par baby sockor till en bebis som kommer snart, min svägerska ska ha en liten pojke i slut av denna månaden. Jag har många ufo att avsluta men jag tröttnar fort så mitt nyårslöfte är att låta bli att börja nya projekt utan att avsluta de gamla. Så nu ska jag sätta mig och dricka min kopp med kaffet tills lilla T har vacknat för sen ska vi göra ett nytt försök att ta oss till öppnaförskolan. Mellan A börja bli rastlös att gå hemma med mig och lilla syster. Jag försöker hämta hennes gamla kompisar från dagmamma som går på dagis nu, så hon kan leka med några barn, hon blir alltid glad, så jag hoppas att det finns några roliga barn att leka på öppnaförskolan. Kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar