fredag 11 februari 2011

Fredag !!!!!!!!!!!!!!!!!

Vilket väder där ute. Idag hade jag tänkte mig att ta det lugnt, mysa med de små tjejerna hemma på dan med tanken på att det är så dåligt väder ute, men icke sa nicke, mellan A vill inte vara hemma hon vill gå till sitt dagis så det var bara klä på sig och dra till dagis problemet var att som vanligt var vägarna inte plogade så pappa som är så snäll hämtade oss och körde oss till dagis och sen mig och lilla T hem. Jag vet att jag har världens bästa man, men ibland blir jag så förbannad på honom men han vet att jag älskar honom jättemycket. Nu sitter jag här och får dåligt samvete för att jag har jättehuvudvärk och orkar inte göra något fast om jag tänker efter så har jag faktiskt två maskiner i gång en tvättmaskin och en diskmaskin så illa är det ändå inte va?
Jag ska försöka ta mig lite tid i helgen som är fullbokad med massa händelser men jag måste få ordning på mina garn. förra vecka köpte jag tidning 101 nya idéer och blev super inspirerad av Rikkes ord alla kvinnor borde ha ett pyssel rum, jag har det med det ser för#%¤%%&% ut jag har inte haft tid jag orkar men jag har tyvärr ingen tid. Men nu hoppas jag att kunna hitta tid jag blir så inspirerad när jag kommer hem till Cath och se hennes lilla scrapp hörna hemma hos henne, sen kommer jag hem tittar i mitt pyssel rum och vill bara stänga dörren och blunda. Men jag kommer att få till det snart hoppas jag. Kram så länge! Det är helg snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar