fredag 4 februari 2011

Freeeeeeeeedddddddaaaaaagggggg!

Idag är jag både glad och lite ledsen, glad för det är fredag och mellan A tyckte om det nya dagis, ledsen för jag skulle vilja ha mellan A hemma men hon måste ha lite kompisar och leka med därför ska hon börja på måndag på 5 årsgrupp. Jag är glad för jag gillade personal jättegulliga tog hand om oss visade runt på förskolan, de har något jag tyckte var kul att se de har byggt ett kök där är i barnen nivå alla saker och allt är riktig, tanken är att de ska kunna baka bröd med barnen och laga lite mat också det tyckte jag var jättekul jag går i gång på sånt jag skulle t o m vilja jobba på den förskolan med stora barn. Lilla T ska börja där också till höst, det känns vemodigt men så är det med livet. Men jag ska njuta av sommar med barnen, och ta vara på varenda sekund och stund. Nu i helgen blir det mycket att göra det tycker jag är kul. Imorse var mindre kul när vi gick ut och det blåste och snöade åt alla håll. Men det gick bra. Nu ska jag försöka vila lite och sen kommer Stora L.
Ikväll blir mannens favomat Echiladas och pankakor till barnen. kram så länge!

1 kommentar:

  1. Hejsan vännen! Hur mår du? Saknar dig! Så länge sen vi sågs och just nu är jag osäker på om jag kan följa med till Syfestivalen. :( Men jag hoppas. Fast det är himla mycket den helgen just.
    Kramar i massor!

    SvaraRadera