tisdag 15 februari 2011

Garn abstinens!

Åh vad jag längtar till lördag så att jag får se massor med nya garnen och nya idéer och kunna umgås med mina väninnor C, C, och kanske Cath, hoppas verkligen att hon har tid. Jag håller mig borta från alla garnaffärer just nu, jag är jäkligt sugen, men nu är det bara några dagar kvar så får jag se garn i stora mängder. C om du tittar in hos mig kan du höra av dig till mig om vilken tid tänker ni åka, nu ska jag fortsätta att städa och plocka undan här hemma för sen är det dags att hämta min mellersta älskling på dagis. Vi hade rätt mysigt igår när hon var ledig, hon hade sin bästa kompis på besök och de lekte länge, ända till kvällen. kram så länge!

1 kommentar:

  1. Syfestivalen?? längtar dit jag oxå...få klämma och klappa alla dessa vackra garner och tyger :)

    SvaraRadera