fredag 25 februari 2011

Inte som igår!

Varför kan man aldrig få flera glada och bra dagar. Det är fredag bästa dag i vecka när man får ta det lugnt på kvällen, men just idag så känner jag inte så det kanske ändras under dag jag har egentligen ingen lust med något men måste åka och handla inför kalaset imorgon. Det har går 5 år sedan A föddes, hon blir 5 år imorgon hon är super spänd vill veta massor om imorgon och jag har ingen ork idag. Jag har haft lite svårt med saker och ting sen går tiden jättefort och man hinner nästan inte med något, sen hör man bara de närmaste att beklaga sig och tycker livet är jobbigt fast man själv inte tycker att det är så illa. Jag vill bara umgås med mina vänner min familj och strunta i de jobbiga saker, problem har ju alla mer eller mindre eller hur. Men sånt är livet tyvärr så tänker de som har problem bra på sig. Jag hjälper gärna alla med sina problem jag lyssnar och så men ibland blir det för mycket från samma person. Men jag är glad för alla bra vänner och min lilla familj. Kram på er allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar