söndag 6 februari 2011

Söndag!

Idag var en mysig dag det började med att mellan A inte hade någon att leka med och var jätterastlös då kom min käre man på att vi kunde åka till Lekslottet, det tyckte mellan A att det var en jättebra idé Stora L hade två tjejkompisar på besök och vi drog till Lekslottet. Jag tror faktiskt att L tyckte att det var rätt skönt att bara vara med sina kompisar utan sin lilla syster på hällarna, A tyckte jättemycket om att vara på Lekslottet vi fikade och lekte i 2 timmar. Det är rätt bra att det finns sådana ställen fast det kändes lite dumt att vara inomhus med så fint väder ute men men. A hittade sina nya dagis kompisar, hon blev jätteglad en av tjejerna hade kalas där idag. Imorgon så börjar A på dagis för första gången, hon har ju gått hos en dagmamma men nu finns de inte längre så det blir dagis. Men hon verkar inte tycka att det är dåligt det är bara jag som känner så att det är jobbigt att lämna henne. Så imorgon är det vardag igen. Men det är lov snart igen. Jag har börjat på ett par nya raggisar till en pojke och ska sticka ett para till lilla syster till pojken, vi är bjudna på middag hos vara kompisar A och J vars barn är lika gamla som Mellan A och lilla T. Det ska bli kul blir bjuden på middag hos de,det är några veckor kvar tilldess så jag hinner sticka klar båda paren. Nu tycker min man att jag skriver en jättetext så jag får väl sluta här och återkommer imorgon om morgon dagens bravur Kram och sov gott för det ska jag försöka göra!

1 kommentar:

  1. Å, har ni varit där? Vad kul, vi kan väl stämma träff där nån gång, tror yngsta E skulle tycka det vore jätteskoj!
    Hihi, hade redan hunnit svara på din fråga där, hade inte sett din kommentar i min blogg... ;D
    Men så klart gör jag ett kort, härligt med lite blått, menade du att du ville ha just den stämpeln?
    Kraaam!

    SvaraRadera