söndag 20 februari 2011

Syfestivalen!

Hej på er allihop! Igår hade vi ett underbara dag på Syfestivalen jag handlade massor med garn, jag ska ta kort senare idag så ni får se. Ja du C när vi sa adjö och jag skulle genom hela mässa så kunde jag inte motstå att köpa ett garn som jag såg när vi gick runt, tackför igår det är alltid trevligt att träffa er C och C. Tyckte att det var synd att du Cath inte kunde vara med jag saknade dig med ibland så måste man göra andra saker också men det blir Syfestivalen på hösten ingen. Men va jag har klämt och känd på alla härliga garnen som fanns. Tack för igår C och C. Vi var också på en jättetrevlig middag hos ett par som har barn i samma åldersom våra 2 minsta, vi åt kyckling fajitas och sallad, väldigt gått om jag får skryta, sen fick vi fruktsallad med glass, själv fick jag egen fruktsallad utan päron, äpple, för jag är superallergiskt emot det frukter och alla de frukter som kallas för stenfrukter och hasselnötter.Men vi hade jättetrevligt och barnen tyckte att det var kul.
Idag ska stora L sjunga på kören, så nu ska jag fixa frukost för sen ska vi till kören. Kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar