onsdag 2 februari 2011

Vilken härlig dag!

Idag känns som en vår dag det är varmt och soligt men man får inte hoppas för mycket det är februari än, vi har varit på en shopping tur i Huddinge, jag köpte fel stl på mina nya byxor. Men som tur var så hade de min stl där. sen var vi och titta lite i affären och sen åkte vi tåg hem igen. en sån dag som idag vill man vara ute eller i en inglasade balkon. Nu i helgen börjar också Melodi festivalen det blir både jag och barnen jätteglad för vi är helt galna i melodi festivalen. Barnen brukar stå och sjunga varsin gång, uppträda alltså. Det tycker jag är kul, sen vill de att man applådera. Så nu har vi något att se framemot till helgen, ska försöka åka och hälsa på lille V också i helgen, de stora barnen är jättesugna på att träffa lille kusin. Vi får se om jag hinner med allt i helgen vill jag också plantera mina chili fruktfrön. Det blir mycket. Kram så länge!

1 kommentar:

  1. Solen var härligt varm idag. Själv fick jag hålla mig inne på jobbet i detta solsken + att min son ringde från fjällen och berättade om ett underbart väder i skidbackarna.Hoppas att vi får sol i helgen också.
    kram

    SvaraRadera