onsdag 23 mars 2011

God dag!

Idag har varit en lugn dag men det blir fullfart nu på eftermiddag, A och L ska till tandläkare, L ska på kör sen, och då blir det lite lugnare igen. De närmaste dagar blir det mycket att fixa, vår lilla T blir ett helt år gammal på fredag och enligt min tradition så bjuder man alla kompisar och släkt för att fira 1 åringen. Det ska bli kul att få ha sina vänner och släkt här på besök, så idag och igår har jag tvättat städat, och tror eller ej jag är inte klar än, för att vara ärlig tog jag faktiskt en paus på förmiddag och satt i solen medans lilla T sov och efterlunch satt jag och gick igenom mina recepten slängde buffé tidningar och annat bråte. Man samla på sig så mycket skit egentligen , så nu ska jag försöka att bli duktig på att så fort jag har rivit alla recepten jag vill spara så slänger jag tidningen på en gång, jag vill gärna tro att jag har tid till det här sista. Men till annat jag håller på med sockorna de blir jättefina tycker jag, ni får se sen. Kram till er alla som läser min blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar