tisdag 29 mars 2011

Hål i öron!

Idag har jag och lilla T varit på aventyr i Huddinge centrum. Lilla T hade fått en fjärrkontroll med massor med knappar och det skulle låta också men den lät inte så mycket så jag och hon åkte till BR- leksaker och byte till et piano istället, ni tänker så här vad är det för konstigt mamma som tycker att leksakerna ska låta, ja ni säg det. Men lilla T blev glad, jag var och kollade på den klänning som H&M gör reklam på Tv men det var slut redan samma dag som den kom till butiken helt sjuk va folk köper så då blev det ingen klänning till mig. det gör inte så mycket jag har många klänningar fast den var verkligen jag det sa min kära make direkt när han såg reklam för första gången. Det är rätt kul att han märker sånt, jag älskar volanger och tunna tyger i klänningar. Vi får se det är länge till sommar det lär komma ännu finare klänningar. igår beställde jag två böcker av min kompis C, den ena heter Virka vackert, och den andra heter Vackert med vintage. Kram på er!

1 kommentar: