måndag 7 mars 2011

Lyckos mig!

igår så kom min käre make hem, vet ni vad jag fick av honom från Tyskland 10nystan garn som jag har fotat med kan inte överföra de på min dator. Vet inte vad som händer, förutom garn så fick jag min älsklings choklad After eight och någon tysk choklad med mint smak, för er som inte vet jag älskar mint choklad och i alladin ask cherry pralinenoch sist men inte minst så fick jag en ny plånbok, om vi säger att min gamla var väldigt gammal. Den var 10 år gammal och skrotig.Så jag blev jätteglad. De stora barnen fick varsin hellokitty gosedjur och chokladmobil, lilla T fick nya badankor och ett träpuzzel. jag har fotat allt men som sagt går inte att för över till min dator. Snart kan jag. Kram på er allihop!

1 kommentar:

  1. Vad härligt, lyckos dig! Det är väl nästan så du kan skicka iväg honom fler gånger, va? ;D
    Tusen tack för i helgen! Kramar!

    SvaraRadera