måndag 4 april 2011

Go kväll!

Oj vilken dag idag, inget dåligt alltså med väldigt mycket att göra Stora L är sjuk så jag har tvättat smutsiga sängkläder, sen i morse så drog jag och de små tjejerna till IKEA , där köpte jag värmeljus, nya sängkläder till lilla T, några barn galger till, sen åkte vi hem men när man åker kommunalt tar en evighet att komma hem. Men A var överlycklig att få åka till IKEA. Sen när vi kom hem har det varit fullfart, Lilla T har precis lärt sig att klättra upp på en pall för att nå diskbänken, lagom kul nu måste jag tänka på att inga saker ska vara nära kanten, men det är väl kul att hon utvecklas men det är mera att tänka på. Just nu så håller jag på med att klura ihop hur man stickar denna mössa,det är jättesvårt för att goggeltranslate inte översätter rätt så jag måste tänka tänka hela tiden, http://365sakerdukansticka.blogspot.com
Kram på er allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar