tisdag 19 april 2011

Hej, Ja jag överlevde helgen!

Hej, vi har haft jätte trevligt i helgen med släkt och vänner i lördags, i söndags hade vi vårstädning ute på gården, och igår åkte vi en snabbis till vackra Nynäshamn, jag har inte varit där sen vi flyttade där ifrån det var för 11 års sen, allt var ju förändrat. Jag kände inte igen mig, sen tycker jag om att åka kommunalt till Nynäshamn för det är så fint landskap det finns hästar, kor (på sommar), alla dessa fina typiska husen på landet, jag drömmer mig bort till det jag skulle kunna leva i "ett hus på landet". Fast det kanske bara är roligt på vår och sommar inte på höst och vinter alla de husen låg kan inte vara så roligt att ploga och röja snö, så som allt finns det för- och nackdelar med allt, man får helt enkelt överväga vad det är som är viktigt för en själv. Med de orden ska jag tacka för mig för nu vi hörs sen kram maria.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar