lördag 2 april 2011

Hela dagen!

Idag efter frukost så bestämde vi att någon av oss vuxna skulle med de stora tjejer på bio.Vi beställde biljetter och sen drog vi till Heron city, väl där bestämde vi att pappa skulle in på bio, själv gick jag runt och blev inspirerad av Hemtex, Mio, Bolia tror det heter så jag fick med mig 2 kataloger på möbler och annat smått och gott. Jag ska ta mig tid ikväll och kolla lite i de. Det var ju ärlig med alla dessa vår och sommar färger som de hade på alla de affärer. Tjejerna tyckte att filmen var bra de såg på Hopp en påsking film. Ha det bra! Själva ska vi grilla ikväll det är inte premiär det var ju för 2 helger sedan vi grillade det var got. Vi älskar att grilla och att äta grillad. Ps. tänk att när jag nästan var klart med detta inlägg så ringde våra kompisar A och P och frågade vad vi gjorde, jag sa att vi skulle grilla och då frågade A får vi komma vi har ju så tråkigt här hemma, jag blev jätteglad jag som gillar att träffa våra kompisar så passande jag skalade några potatisar till och det ska bli så trevligt att ha våra kompisar på middag jag gillar när det inte är så planerad, det är kul det är något med min egen kultur som är spontan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar