tisdag 5 april 2011

Jättekreativ dag!

Hej på er allihop! Jag har haft en jättekreativ dag, jag har sytt klart våra sittdynor till våra
vackra matstolar, nu fattas bara att köpa dynor som ska vara inuti, jag har sytt en lampskärm så alla våra kompisar inte behöver reta sig på min "knark lampa" ni förstår vad jag menar så fort jag lägger ut bilder före och efter, sen har jag sytt draperi till tvättställ i tvättstugan men är inte nöjd med häng anordning, jag tror att min kära make har en bättre idé. När vi kom från dagis så såg A vad jag hade gjort med lampan i vardagsrum, och sa åh va fin lampan blev men hur kunde du komma ditt upp, Ja nu fattar jag du klättrade på kökspallen, nu ska jag sätta igång en formfranska deg så vi får rostade makor imorgon till frukost L är ledig från skolan. Kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar