måndag 23 maj 2011

Hemma från Göteborg!

Hej på er allihopa! Vi har haft en underbar helg och våra barn me. De har berättat massor med roliga saker som de gjorde med våra vänner Cath och M med barnen. Jag gjorde klar vita katten till hjärtekatte insamling så nu ska barnen bara döpa de till några namn sen är det dag att skicka iväg de. jag är jättenöjd med resultatet av katterna, jag ska fota de så får ni se de. D e är en vit, en turkos och en brun, de är jättegulliga, barnen skulle vilja behålla de men när jag berättade vad de skulle till då tyckte de att jag kunde skicka de men jag fick lov att virka likadana till de när jag var klart med katterna till insamling . så nu måste jag hitta nya garn färger till deras katter. kort från Göteborg kommer sen jag lovar. Kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar