tisdag 28 juni 2011

Hej på er!

Nu är jag klar med 1:a benvärmare tyvärr kan jag inte visa några bilder för att min dator får inte kontakt med dator där bilderna är sparad, så ni får vänta till helgen ska ni få se då kanske jag har hunnit bli klar med den 2:a benvärmare, idag är en kul dag det är Allsång på Skansen och Mord i midsummer, det gillar jag och då blir lite mer tid för att sticka. Jag är faktiskt virka men jag har inget virkgarn, vi får se om jag hitta något spännande garn och mönster att virka i sommar på semester. Nu ska jag sitta och sticka på benvärmare för sen ska lilla T få sin spruta det hade jag redan glömt, det tycker jag inte är kul att se närbarnen ta sprutor så pappa ska med. Jag har nål skräck så jag måste bedövas innan jag ska ta blod eller sprutor. Kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar