onsdag 1 juni 2011

Jag kan inte fatta!

Det är 1 juni idag det är helt sjukt. Jag skulle vilja vet vart alltid tar vägen. Jag skulle vilja hinna med så mycket, samtidigt att man vill ta det lugnt. Jag hörde en mamma och en pappa som gick bakom oss på väg till dagis, att de skulle göra massor i helgen med sina barn, jag blir irriterad på såna föräldrar då fick ja mig ett tankeställare vi vuxna tror att barnen tycker att det så himla kul att springa hit och dit, istället för att låta de vara hemma och leka med sina kompisar så jag ber om ursäkt för min utbrott imorse. Men det hänger med att alla andra skryter om sina upplevelser på helgerna, men glömmer att fråga barnen vad de tyckte om det. Så från och med nu tänker jag inte ha någon dåligt samvete för att vi inte åker hit och dit hela tiden. I helgen är en lång helg och det känns bra ska försöka hinna med massor av saker som vi måste göra ska skriva en lite lista inför helgen sen får vi se om min käre make håller med. Kram på er allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar