måndag 20 juni 2011

Måndag och midsommar vecka!

Hej på er! Det har varit en jättetrevlig och lugn helg. Jag har fixat möblerna, tömt lite i linneskåpet men är inte klar ännu, jag har samlat på mig så många dukar som min mamma har broderat och jag själv har broderat också. Några kommer också från min mans mormor som var jättebra på virka brodera och sticka. L har haft en kompis här hela helgen, så det har varit lugn och trevligt. Idag ska jag shoppa lite med de små tjejerna, L har vuxit ur sin baddräkt så jag måste köpa en ny. Det är helt otroligt vad de växer fort. Jag är snart klar med mina benvärmare, det är nästa passande till detta väder, ah ah! Nu ska jag titta lite runt på olika blogg och sen när A vaknar fixar jag frukost till henne och sen åka och shoppa. Kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar