söndag 31 juli 2011

Hej nu är jag hemma igen!

Vi har varit på semester i mitt hemland barnen var jättenöjda med resan, själv är jag helt slut fast nöjd, borta bra men hemma bäst brukar man säga jag har fotat massor på semester så ni får se har handlat en och annan tidning också dock inte stickning tyvärr, när jag frågade efter sådana tidningar så tittade de på mig som om jag var galen sen när jag förklarade att jag inte bodde där på vinter så förstod de varför jag ville ha nu. Jag hade hoppas på att kunna komma hem med hur mycket garn som helst men det är inte så populär med stickning eller virkning där nere det som är mest eftertraktad är broderier. Jag och min make fick en jättefin broderade duk av en av min grannar i Porto där jag kom ifrån. Jag ska fota den så ni får se vad den är fin. Kram på er Maria!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar