torsdag 4 augusti 2011

God eftermiddag!

Vilken underbar väder ute. Tvätten hänger på tork, maken har satt upp väggarna till poolen så nu hoppas vi att det går undan med resten av byggnationen, själv skulle jag vilja ta det himla lugnt, det tar visst på krafter att ha semester. ska försöka sitta i solen en stund och bläddra lite i Jotex nya katalogen. Det är Vintage tema läst jag i mail som jag fick här om dagen, Jag längtar också efter IKEA katalogen det borde ju komma närsom helst tycker man eller hur? Nu mina vänner ska jag sätta mig en stund i solen det är Sommar med Ernst ikväll det längtar jag till. Kram så länge!

Que dia lindo esta aqui. a roupa a secar, o marido a montar a piscina, i vai rapido com a construcao, eu queria era que tudo estivesse em sussego, isso de ferias tira muito as forcas. Agora vou tentar sentar-me a ler o novo catalogo da Jotex. Nao tarda nada tambem recebemos o catalogo da IKEA. Hoje a noite tambem tenho o meu programa favorito Verao com Ernst estou ansiosa para que seja noite para poder ver. Beijinhos e abracos para todos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar