söndag 28 augusti 2011

Hej och nu är det söndag igen!

Vi håller på att göra i ordning allt i huset, jag fortsätter med min slänga och städa mani konstigt nog. Jag har hittat massor med fynd i några lådor som vi hade i källare, men jag behöver titta lite till sen. Nu är det inte så många dagar kvar så ska jag börja jobba, det känns jobbigt, jag har ju varit hemma väldigt länge, lilla T tycker inte om att vara på dagis hon äter ingenting hon vill helt enkel inte vara där, det känns rätt jobbigt att lämna henne. Jag håller på att inskola henne det har bara gått 5 dagar. vi får se hur det kommer att gå imorgon. Nu är det söndag tråkdagen, men än så länge så är det mitt på dagen, det känns skönt. Ikväll ska jag och min käre försöka titta på en film den heter hur många lingon finns i världen den låter kul jag har hört att den är bra så nu får vi se. Idag känns som en riktig höstdag. Igår var det jättefint och varm så vi badade hela familjen i poolen, det var skönt, vi tog en kväll dopp men det var inte lika skönt, vattnet var kall. Kram på er i den sköna söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar