måndag 15 augusti 2011

Mössor och flera mössor!

Nu är det snart höst poolen är klar, och väder är definitivt inte bra för att bada men maken tänker så här kan jag tro att det brukar blir bra sköna dagar i september också så att barnen kan bada. För mig är det augusti september är sommar månader men inte i Sverige, idag känns som en höst dag, molnigt och snart börjar det att regna, så en sån dag vill jag sticka mössor till höstens kalla dagar och vinter mössor, så nu har jag börjat på en sen höst/vinter mössa. Den är lila med blommor i rosa och grön, det är en restgarns mössa. Fast jag vet inte om jag garnet räcker till en mössa annars blir ett pannband med en rosett, vi får se nu ska jag klä på mig för att jag har gått hela morgon i pyjamas så nu är det dags att hämta L från sin behandling. Vi ses sen kram maria

1 kommentar:

  1. Hej! Vad skönt att bara gå omkring i pyjamas. Hoppas att du kom i tid för att hämta L.
    Håller tummarna så att ditt garn räcker.

    Ha det gott. Kram Birgit

    SvaraRadera