lördag 6 augusti 2011

Pool projekt! fort....

Hej på er nu är vi klara med poolen. Vi fick hjälp med duken, av vår vän M, Cath, hennes make M och barnen E, E och E var på fika här hos oss, M hjälpt maken att spänna på poolduk, som jag hjälpte till med på förmiddagen. Så nu har vi poolen klar och nu står den och blir fylld med vatten tills vi går och lägger oss. Men vi behöver fortsätta fylla på med vatten imorgon också, nu ska jag ta mig en dusch jag svettas som en galning, jag tycker det är kallt ute men inne i huset är kokhett. Kram på er!

Ola a todos, agora esta a piscina pronta. O nosso amigo M ajudou nos com a toalha de borracha da piscina. Os nossos amigos Cath, o marido dela M e os filhos E,E e Evieram lanchar aqui cononsco. Porisso agora a piscina esta a encher de agua ate nos nos irmos deitar depois amanha vamos encher mais um pouco amanha. Agora vou tentar tomar um duch pois estopu a transpirar como uma doida, la fora nao esta quente mas dentro de casa nao se suporta o calor. Beijinhos e ate amanha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar