torsdag 18 augusti 2011

Torsdag!

Idag är det torsdag, skönt att det är fredag imorgon. Imorgon ska jag jobba, vi har en heldags planering, det ska bli kul att träffa alla som jag har och ska jobba med. Jag har inte varit på jobbet på över ett år jag har varit mamma ledig, så mycket har förändrat hoppas att det är till bättre, som tur är så är de 3 veckor kvar tills jag ska börja jobba på riktigt. Det känns skönt att det är ett tag kvar, det är inte så att jag inte gillar mitt jobb, men jag tycker om att vara hemmafru. Barnen börja på både skolan och dagis på måndag så det roliga är slut snart. Jag har massor med ideer till mina elever, så det ska bli kul att genomföra. Nu är jag klar med filten till värma liten men kan bara skicka iväg när jag har börjat jobba är det någon där ute som vet tills när kan man skicka dit bidrag. Kram på er allihopa och ha en skön dag i solen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar