onsdag 21 september 2011

Kan man bli less på sitt jobb och dessa kollegor!

Just nu är det många som bara gnäller, och istället för att be om hjälp så gnäller de bara och tycker att de är de mest utsatt människor i världen. Usch vad jag bli trött på detta. Så när jag var på väg att hämta barnen, fick jag mig en tänke ställare, jag är jättetrött på de som bara gnäller. Jag jobbar i skolan och tycker att jag har en bra fritidsklass så vad är alla gnäller om. Jag håller på att sticka en fuskkrage till en tjej på mitt jobb, hon gnäller iaf inte det är skönt. Jag hoppas att det är bara tillfälligt, annars vet jag inte hur det ska gå. Från det ena till det andra jag har gjort klar Tottenhamsmössan och är snart klar med Hammarbymössa. Det kommer bilder snart på alla mina stickade mössor.
Kram Maria!

1 kommentar:

  1. Visst har man rätt att bli trött på alla som gnäller! Försök ändå att tänka positivt, det mår du själv bäst av.

    Kram Birgit

    SvaraRadera