lördag 24 september 2011

Lördag igen!

Jag älskar lördagar. Det är så skönt att veta att man inte behöver gå upp och gå till jobbet, man kan ta det lugnt på morgonen, dricka sitt kaffe i fred och sånt, men så är det inte va vi småbarns föräldrar har inte riktigt så eller hur, fast jag gillar lördagar ändå.Idag var jag och tjejerna och köpte kläder till de stora det är fotografering i skolan på måndag. Ja och L är faktiskt snart 11 då är det inte gulliga kläder längre till henne som gäller, det är tonårskläder såklart, men de var faktiskt i min smak också så jag är nöjd, vi har samma smak fortfarande, vi köpte nya skor till hela tjejgänget och sen käkade vi mat. Efter all detta shoppandet åkte vi hem. Hemma bakade jag hamburgarebröd till middag och stickade lite på L´s nya halsduk, jag ska försöka göra en egen mönster vi får se om jag lyckas med detta. nu ska jag fortsätta med maten, sen är det dags att dricka lite gott vin och kanske en bra film. Kram på er allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar