måndag 12 september 2011

Nu är det höst på riktigt!

Snoriga barn, ont i halsen, allmänt risig, ja höst. Jag gillar höst mysiga kvällar med te koppen i handen ett bra program på TV och en skön stickning ja det är perfekt, men jag skulle kunna slippa ha ont i kroppen och i halsen det vore ju grejer det. Lilla T är dunder förkyld, stackarn, hon har en fruktansvärt hosta på nätter så vi får sova med öppet fönster, det gör inte så mycket bara hon kan sova utan att hosta ihjäl sig. Nu från det besvärliga till något kul, vi har snart bröllopsdag, jag kan inte förstå att det har gått 14 år sedan vi gifte oss, helt otroligt. Så jag hoppas att det ska bli kul den dagen, jag jobbar hela dagen men kanske på kvällen en fin middag och sånt. Förra året fick jag en jättefin ring med min favorit sten rubyn. Jag hoppas att jag mår bättre till dess. Jag fortsätter med mina spiral stickade mössor, det tycker jag är kul. Kram på er allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar