söndag 23 oktober 2011

Lyckosdag!

Jag älsgör vi saker kar när det händer såna saker som idag, är ni nyfikna okej. Vi har varit på vift och letat vinter jacka till mig och skidbyxor, jag visst var jag skulle Stadium och jag visst vad jacka skulle kosta, ju nu undrar ni och vart är poängen i detta, ju jag hittade kläder på barnavdelning på Stadium och billigare än jag trodde att det skulle bli, så jag tar det som lyckodag, tyvärr så hann jag inte göra klart vantarna till lilla T och A. Det blir projektet i vecka när jag har rast på jobbet. Imorgon börjar en ny jobb vecka och det är bara 5 dag kvar så har vi lov det ska bli skönt barnen får sova länge på morgon och sen göra saker på eftermiddag. Nu ska jag gå och lägga A och sen fortsätta med lilla T´s vantar. Kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar