måndag 26 december 2011

Det fortsätter att blåsa!

Usch vad det blåst i natt nu är det bara lite, just nu är jag jättesugen på att påbörja något nytt i handarbets fronten men har sjukt mycket ont i kroppen efter min spiralsockrace, nu får jag ont i hela kroppen. Jag får hoppas att det går över snart, jag går på värk tabelleter så kanske jag blir bra snart, jag vvvvvvvvvvvvvvillllllllllllllllllllllllllllllllll virka men jag vill inte ha ont. Idag har vi haft mycket för oss, tjejerna fick ett ps3 spelkonsol med 2 olika spel var av ett av spelen ska mansjunga så vi åkte till Maxi och köpte microfoner och ett spel till med massor med sånger, så vi körde ända fram till middag, till middag fick vi besök av våra kära vänner Cath och M med en del av barnaskara, de hade jättekul med spelet, de sjöng för fulla muggar, E stannade att sova över här det tycker jag är kul L blev glad. I övermorgon blir min stora tjej 11 år gammal, sjukt vad tiden går fort. Imorgon blir det sing it spel hela dagen, tror jag, till och med lilla T körde en och annan sång på sing it spel. Nu ska jag göra mig klar för kvällen hoppas kunna sova bättre i natt. Kram och vi hörs imorgon.

Ai que tempestade de vento esta noite, mas agora esta mais sossegado, eu tenho muita vontade de comecar com um projecto novo mas depois da minha meias en forma espiral que eu andei a fazer para todas as educadoras do infantario para dar como presente de natal estou com dores no corpo todo. Eu espero ficar melhor depressa, pois eu quero fazer crochet mas ao mesmo tempo nao quero ter dores no corpo. Este fin de semana foi cheio de actividades as nossas filhas receberam uma consola de jogo ps3 com 2 jogos um com musicas tipo karaoke, por isso hoje fomos comprar os microfones e outro jogo de musica depois cantamos ate ao jantar, para o jantar tivemos a visiata dos nossos amigos Cath e M com os filhos, depois do jantar os miudos cantaram com os microfones. A E que e amiga da nossa L ficou para dormir aqui esta noite e a L ficou toda contente, amanha vao de certeza cantar o dia todo, ate a pequena T cantou algumas musicas do jogo e danca ao mesmo tempo. Daqui a pouco vou me arranjar para me ir deitar,espero poder dormir melhopr esta noite. Beijos e abracos Maria!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar