tisdag 27 december 2011

Ett nytt projekt som jag så gärna vill börja med!

Jag jag var på syfestivalen i höstas och köpte mig massor med garn till en ny tröja till min kära make men har inte börjat med ännu. Jag är jättesugen på att börja med den. vi får se när min kropp har bestämt sig att må bra igen, det är ganska tröttsamt att ha ont i hela kroppen jag som nästan aldrig har ont i kroppen. jag har inte suttit så mycket idag jag håller på att försöka fixa med kläder och sånt så jag kan börja ett gott nytt år jag hatar att ha kläder överallt. Imorgon blir min stora tjej 11 år det är nått stort det är bara 2 år så har vi våra 1:a tonåring hemma. Vad det ska bli för någon. Nu ska jag vila mig lite försnart är det dags att ta nästa tjur i hornen. Mera tvätta att vika. Kram maria!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar