tisdag 13 december 2011

Lucia!

Årets vackraste dag. Idag ska mina 2 stora tjejer sjunga L är på vägg till Alfa Laval för att gå Lucia tåget sen ska A gå Lucia tåget på fm till lilla systers avdelning sen är det 15:00 dags för oss föräldrar att till på de när de går Lucia tåget på dagis. Jag tycker att det är så fin tradition. Det är 11 dagar kvar till jul och jag har inte handlat några paket eller något till jul jag börjar få panik men det ordna sig ikväll ska försöka fixa plats till granen så vi kan pynta imorgon eller på torsdag, jag är ganska sen i år med de bestyr. Nu ska jag sticka lite på sockorna jag har snart 2 par klara så är det bara 6 par kvar de ska vara klara på onsdag eller torsdag nästa vecka, det hinner jag väl, eller jag hoppas det. Kram så länge Maria!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar