onsdag 28 december 2011

Nu är dagen snart slut!

Ja det har varit ganska mycket idag jag har lagat mat och bakat, L har haft en kompis här på besök det har ringt en hel det i telefonen och gratulerat henne det tycker hon är kul. Hon fick en fin rödklänning av sin bästa kompis och plat/locktång av oss som ni vet. I eftermiddags var vi och handlade alla ingredienser till middag, L vill ha hamburgare hemma gjorda och hembakad bröd och det fick hon. Jag och små tjejerna åkte och handlade, vi köpte tårta också en jättegod frukttårta från en konditori som heter Spaaks de har världens godaste tårtor. Imorgon blir det en vanlig lov dag, jag är sugen fast samtidigt inte på att åka till Ikea, jag behöver nya värmeljus, men bara tanken att åka ditt kommunal med vagnen och de andra som också åker ska bråka om plats gör att jag inte är sugen längre. Vi får väl se jag har en vecka till semester. Kram och sov gott när ni går och lägger er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar