söndag 15 januari 2012

Fy snart är det helgen slut!

Vi har haft en händelsefull helg, igår var vi och handla lite saker, mellan A är hår öm och jag fick ett tips av min vän C att det finns en jättebra borste som tar bort alla tuvor hon har jättttttttttteeeeeeeeeeelångt hår och mycket, + att det är tjockt, så vi åkte till Skärholmen och kollade om det fanns någonstans att handla, jag tyckte att handla den på nätet var lite dyrt så jag hittade borsten på Enklare livet, en jättebra affär det rekommenderar jag, sen var vi på Rusta och skulle köpa garn som de hade i veckoblad men blev lite besviken på kvalitet så jag köpte en annan i ljusrosa som ska bli min väst så småningom. Nu var jag tvungen att repa upp tröjan som jag håller på med för den blev inte som jag vill så jag hittade ett nytt mönster som jag tycker kommer att blir mycket bättre. Nu ska jag återkomma till min stickning. Kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar