tisdag 10 januari 2012

Hej hemma med sjukt barn!

Stackars min lilla A hon är sjuk det ringde från dagis att hon har grinat sen jag lämnade henne på dagis, Ja så nu är vi hemma imorgon ska försöka hitta en tid hos läkare, hon har ont i tunga stora blåsor vet ej vad det beror på, vi får se imorgon vad läkare säger. Nu ska jag försöka sticka lite mer på maken tröja den är inte så stor ännu, det känns som att jag kommer att dras med den hela sommar. Fast jag tycker om mönster så det är inte tråkigt att sticka men jag måste säkert hitta på något annat där i mellan. NU är det bara en månad snart så ska jag på Sy festival med mina vänner C, C och förhoppningsvis Cath också. Jag hoppas kunna hitta bra garn den här gången och till ett bra pris. så nu gäller det att snåla och inte köpa något garn så länge. Kram maria!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar