söndag 8 januari 2012

Nya böcker och lånade böcker!

Hej söndag, det är min H dagen jag vill inte ha måndag imorgon. Jobb eller studiedag på jobbet, men i fredag beställde jag årets stickbok, jag har en god vän som jobba med böcker så jag brukar beställa hos henne. Vi var på fika hos de i fredags och jag frågade om deras förlag sålde en bok som heter bonniers stora stickboken en jättetjock bok tyvärr hade de inte det på lagret det blir ju nästa bok jag kommer att köpa, men jag beställde en annan bok med olika tekniker i stickningfronten, så nu väntar jag med spänning. Jag misslyckades med dock byxor de blev jättestora och jättefel. Jag får vila mig från detta misslyckande stickning, så jag sticker på min kära makens tröja.Kram så länge!

1 kommentar:

  1. Ge inte upp, du kommer att lyckas med dockkläder också.

    Kram Birgit

    SvaraRadera