måndag 2 januari 2012

Nytt år nytt projekt!

Ja det var ett tag sen jag köpte detta garn hos Emmas dagar blogg men nu ska det blir tubhalsduk till mig av det blå garnet, ett par vantar i gammelrosa och ett par sockor i gul tror jag. Idag var vi på Ikea och köpte 200st värmeljus det behövde jag, lämnade in min älsklings ring som jag fick av min kära make i 13 års bröllopsdag, den var ju för stor, byt L´s födelsedags present det var något fel på locktång men nu ska den funka, jag har varit lite skeptiskt om media market men nu har jag släppt det vilken service maiden personal de är super trevliga iaf i Kungens kurva. Nu ska jag försöka fixa lite inbjudningar till L´s fika på lördag. kram så länge!

1 kommentar:

  1. Kul att "mina" garner blir årets första projekt :-) Hoppas du visar bild sen!

    SvaraRadera