torsdag 9 februari 2012

Åh då var det dags att fixa inbjudningar!

Ja som ni vet ska min mellersta fylla 6 år, stor tjej, igår satt vi och gick igenom vem hon vill bjuda och vad ska bakas och bjudas på, jag tycker det är jättekul. I år ska alla barn ta med sig stjärtlapp så vi kan åka i pulkabacken. först fikar vi och sen åker vi i pulka backen det tyckte A att det var bra. Jag är fortfarande hemma lilla T är fortfarande sjuk, jag vet inte riktigt vad detta är men hon har feber på natt och hostar och är jättegnällig på dagen, så jag kan inte lämna henne på dagis så här. jag fortsätter att sticka på min väst den börja bli lång fast det fattas massor med varv tills den är klar. Nu ska jag försöka få i mig min första kaffeklunk för dagen kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar